Fenomen

mina vänner!

veckan har gått på tok för fort och jag undrar om någon i världen plötsligt tagit bort några timmar på varje dygn.

Det har varit endel plugg, seminarium och föreläsningar. Tilldelats projektlärare också, jag och Klara hade turen att få Nils. Så nu djävlar kör vi. Dock lyser företaget med sin frånvaro. Men ideér finns. Så det ska vi nog lösa med bravur.

Tordagen tog vi ett litet break efter en heldag i skolan. VI tog oss in till stan och strosade runt. Sedan bjöd jag in oss alla på kaffe hos Malin vilket resulterade i en mycket givade stund. VI löste världsproblem och fick reda på oväntade sanningar om undertecknad. Diverse fenomen diskuterades och vissa förstår jag såklart är opassande att ta upp här. Så det gör vi inte, även om jag tror det skulle ge er läsare (vilka ni nu än är?) ett gott skratt. Fast jag är dock inte så säker på att ni i fortsättningen skulle läsa denna, om ens hälsa på mig när ni ser mig på stan. Inte för att jag är elak, nej nej.. bara lite konstigt tänkande ibland.

Sedan drack vi ett glas vitt och spelade spel, lyssnade på nostalgiskivor (med det menar jag mina gamla absolut music skivor och backstreet boys eller som man sa när man var lite häftig, bsb. ) Det blev kareoke på mårtensons och en och annan shotbricka. Fint ska det va.

Fredagen passerade med lite arbete med KAD och sedan tilbringade jag kvällen på soffan i bästa sällskapet.

Idag har vi invigt våran nystädade uteplats. Det är ju soligt och skönt ute. Så det var på med glasögonen, fram med kaffet och en cigg på det. Där roade vi oss med bil-leken. Mötet uteblev ju idag, så nu får vi sysselsätta oss med annat. Jag ska ta med min sambo på en promenad till frennarpsvägen, jag har ett paket att hämt ut. Mycket spännande, fast jag har höga tankar om att det är från min mor med tanke på att det är hjärtansdagen idag. Ja eller... 14 Februari.

Peace.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0