gambler.

yes, snart klar för dagen i skolan. har gått relativt bra, förutom ett mongo som suttit bredvid och självklart synkat mig i mitt effektiva arbete.  Men grym som jag är fixade jag det ändå. Såklart, det är väl inga? 

Spännande tv ikväll. Ville helst dra ihop gänget, dricka öl, käka chips och titta på Man United-Inter. Manligheten ligger därunder och vilar lite. Fast mest hos Pg, hon är mest man idag. För hon tror att Inter vinner. Du bjuder på vinet imorgon ifall jag har rätt. eller lunchen. välj själv.

Nu ska jag springa hem och tvätta. exalterad. eller..?

Kommentarer
Postat av: Anonym

ingen av oss hade rätt, new bet tomorrow;)

2009-02-24 @ 22:45:40
Postat av: Delle

Jag riktigt kände testosteronet i luften igår^^ Men med oscarsgalan på slutet minskade nivån ganska snabbt. Puss min gumma

2009-02-25 @ 16:25:47
URL: http://emerica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0