hip hop

förlåt, men jag måste.

Min kära mor och min kära syster tränar ihop, so far so good. Rentav jättebra av dom.
MEN, men utropstecken och versalernas versaler

dom har tydligen börjat dansa HIP HOP! Hip hop-

jag försöker att inte tänka på det, men det tycks ploppa upp bilder på dom där dom står och försöker hänga med med rörelser och hopp. . Att tillägga är att taktkänslan har nog aldrig tyckts flytta in i deras kroppar . Jag tycks svänga iväg lite med bilderna och ser dom stå där och tro att dom kan dansa med baggy jeans och big tisha. Lite bling och en fet mössa och så är vi i hamn-

Nej, nu måste jag tänka på annat. Innerligt.

Kommentarer
Postat av: Josefin

åhåhåhhh... inte juste syster! vill nästan påstå att jag är väldigt bra! eller jag gör små framsteg iaf! men som vi pratade om innan så har vi lite svårt för dessa "juck" rörelser! OCH sen är det faktiskt, kära syster, hip-hop, house, samba och rio de janeiro carneval! de du! vi får väl helt enkelt köra ett hip-hop battle när vi ses! hah!

2009-02-11 @ 16:18:26
Postat av: lina

du tror att du får mig att må bättre när du skriver att det involverar dessa danser också?

2009-02-11 @ 16:35:02
Postat av: Josefin

Dance battle i parken nån lördag? då ska du få se på moves som heter duga!

2009-02-12 @ 13:38:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0