pappa, syster mamma och bror

.... jag saknar er lite faktiskt kom och hälsa på eran syster/dotter snart!

jaha, här sitter jag på östergård och vickar mest på tårna.

dagen har gått åt till seminarium med Lennart, vilken kille va. Det snackades om PR , och jag älskar varenda minut mest. Om han bara kunde dra paralleller med annat än att låta hälften av gruppen leka Maud Olofsson, Fredrik Reinfeldt och Mona Sahlin tror jag vi skulle kunna ha det riktigt bra, min seminariegrupp och jag.

Sedan traskade jag och min partner in crime hemåt och käkade middag. Underskatta för guds skull inte pasta chickybits och ketchup. Fint ska det va.

Mamma förresten, om du läser fortfarande? Jag behlver din hjälp tror jag, eller jag och klara behöver det. Vi behlver ett företag som vi kan jobba med till projektarbetet. Lennart blev pepp när jag sa att jag kommer från Anderstorp och tror det kan vara mycket berikande att jobba parallelt med den byn. Så om du har några ideér eller vänner som vi kan stå till tjänst med under 15 veckor vore det fina fisken.

Ikväll blir det symöte med brudarna på nyhem. Fast utan nål och tråd. det byter vi ut mot ett glas vitt och härligt snack istället.

Nu är Klara snart färdig, så jag ska springa och fixa vad jag behöver ha gjort innan vi går iväg. Kanske kan jag få lite hjälp av henne med mode och trendor inför symötet.

Imorgon ska jag på möte 12,00 eller, mötet kommer hit faktiskt. Det ser jag fram emot


Peace

Kommentarer
Postat av: Josefin

Saknar dig med det vet du!

Om jag fick bestämma så skulle jag nog ha dig i en liten låda här hemma helt för mig själv! Intresserad? Love you!

2009-02-08 @ 13:12:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0