schizofreni

vad oerhört upphetsande att vakna när klockan är elva. Inse att man knappt kan öppna ögonen för tröttheten är så påtaglig och konstatera att man sovit i högst fyra timmar. Sedär, där har ni min senaste tid. Jag kan inte somna på nätterna. Det blir tidig morgon innan jag kan slappna av och entra drömmarnas värld. Jag är i behov av sömntips, jag vill inte knapra sömnpiller.

Fast jag kan stolt konstatera att jag uträttat en hel del idag ändå. Startat upp KAD-kampanjen över hela skolan, trixat inför morgondagens seminarium, planerat lite utöver detta, och nu ska jag knepa ihop ännu en poster innan jag ska hem och tvätta till elva ikväll. OCH jag har bästa Erika hembjuden på kafferep och middagen SKA stå på bordet när min sambo kommer hem vid sju.

Nu blev jag pepp, nu kör vi. Imorgon kommer nya pengar också. Välbehövligt även om jag inte har minus på kontot denna måndagen, just nu ligger riksdaler och trängs i plånboken. Det är inte vanligt skall ni veta. (fy vad tragiskt) Får väl se hur länge de får vila på kontot innan jag blir exalterad och slänger iväg alla på onödigt strunt, som vanligt. Den där bankboken är inte världens dummaste idé ändå.

Här har jag inte tid att sitta, har ju lite mail och skicka iväg också kom jag på.

Kommentarer
Postat av: pg

alla vet att inter kommer vinna.

2009-02-24 @ 17:53:48
Postat av: Missnöjd

Du borde veta att Erika stavar sitt namn med C. E R I C A!

2009-02-25 @ 16:27:19
Postat av: Josefin

Lina akta dig så du inte har för mycke pengar i portmonän! Det är faktiskt förenat med direkt livsfara!

2009-02-26 @ 10:48:41
Postat av: Louise

Men de är inte fy skam att bli väckt klockan elva när man har en Louie över sig ;)

2009-02-27 @ 08:23:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0