semesterkilo

det har varit en givande fredag hitills faktiskt. mailat hit och dit, varit i stan och gjort åt pengar och käkat långlunch med sambo och pernilla. det var mycket festligt, även om jag vid 21 års ålder ännu inte lärt mig att prata tyst om saker som jagborde tala tyst om.

Nu har jag ägnat en halvtimma av min dyrbara tid åt att försöka ladda upp alla bilder från februari. Det funkade självklart inte med min tur. Det irriterar mig ju självklart och jag ville helt inte ge mig . Men att efter all den tid endast ladda upp EN bild på Adam i rosa peruk och kjol fick jag snällt (men tjurigt) lägga av.

FIxade även sommarjobb åt mig och min kära sambo i veckan. Hela tio minuter tog det. Ett mail och ett svar så vart det klart. Hotell Tylösand får tillbaka sina guldpärlor i sommar igen, wehey.

nej nu vill jag ha sommar, jag vil ligga på playan i spanien med pg. Jag vill utforska Magaluf by night och bada i havet på dagarna. Sitta på balkongen och sippa vin i kvällningen, äta gott och lägga på mig några semesterkilo - självklart är detdär med semesterkilona ofrivilligt, men det tillhör ju liksom, tyvärr. Fast självklart går jag inte upp några 5 kilon under en vecka, konstigt det vore. Det förstår jag ju. Men något kanske. VIlke ntur då att jag skriver in mig på gymmet denna månaden och ska träna en hel massa.

Fick även en inbjudan om modeveckan i Paris med hotel och biljetter redan betalat och klart. Det tackar man ju absolut inte nej till, så jag får väl se om jag befinner mig där i April tillsamans med Klara och Emmelie.

Nu ska jag göra något annat viktigt. peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0