sommaren -09

förstod ni inte min diskreta hint i föregående inlägg om att jag är nyfiken på vilka som läser bloggen? det är ju trots allt mer läsare än jag trodde.

jaja, tisdag idag. ingen speciell dag. mer än en givande föreläsning med tria. så nu ska jag djävlar i mig skriva ihop ett bra cv. Jag har trots allt inget bra utlägg för det ännu. Men inspirationen infann sig idag så nu måste jag väl granska migsjälv lite innan jag knopar ihop ett.

annars har tankarna flugit iväg lite på vad sommaren kommer att erbjuda . Hitills har jag kommit fram till
- jobb på Bettans men Klara (förhoppningsvis)
- stekiga dagar på playan
- ett besök på en festival (malin!)'
- En resa till Magaluf
- Umgänge och vinkvällar i brassestolen på Bolmen.

Det låter väl bra? avslutningsvis vill jag se Coldplay också. Jag vet inte riktigt om jag skule förlåta migsjälv om jag missar dem igen.

Vad ska ni göra?

Kommentarer
Postat av: pg

ge mej nu sommar

2009-02-17 @ 21:12:16
URL: http://pege.blogg.se/
Postat av: Danger

Jag är på, jag är på, jag är på!

2009-02-17 @ 23:03:56
URL: http://malliin.blogg.se/
Postat av: emma

tillbringa sommaren med dig...igen??

2009-02-18 @ 17:46:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0