en gång sov det en poet på östergård.

go helg har det varit kära läsare. rikti rikti go som min gode vän Malin skulle valt att uttrycka sig.  Har blivit en hård veckan, vi kände att vi skulle ta oss till kåren i onsdags. Det kunde varit bättre, trotts att jag träffade en hel massa superbra människor tycks ändå kvällen kunna förstöras med konstiga uttalanden, nej självklart förstördes den inte men sånt är ju kanske lite onödigt.  

Fredagen:
Tok-shopping
För-stök på Östergård i goda vänners lag
After Work med guiz och sällskapsspel (yes jag och Erica vann en klar seger)
Morfars och discodans

Lördag:
Lunch i stan med Malin och C
Finbesök ifrån den finaste blondinen i Anderstorp
Mys på östergård med vin och spel
Gastons

Igår spenderade jag dagen med Pernilla och Sambo här på östergård Mestadels ihopkrupen i soffan. Blev fart på oss när Superbowl började dock. Jag tröttnade efter första halvlek med dålig ljud/bild upptagning av sexan. Men efter pausunderhållningen med ingen mindre än Bossen slockande jag. DOck lite less att inte mitt favoritlag vann. (nej inte alls någon superbowl fantast, faktum är att det var min första sedda match igår men man åste ju hålla på ett lag)

Idag har jag varit hos Malin, vi har pluggat och druckit kaffe . Sedan spenderade vi en lång stund med att kolla på människor ifrån hemtrakterna . Vi såg de där killarna man var sådär löjligt intresserad av och dedär som gav en fjärliar i magen bara man tänkte på dem. Förhoppningsvis var förklaringen till varför vi tyckte så, logisk som vi kom fram till- Annars vet jag inte vad.

Sedan kom jag hem till östergård igen, och möttes av en smått paralyserad sambo. Hon hade nå¨got att visa mig sa hon, så jag satte mig ner och visst hade hon det. Jag tittade på spänning på klippet, efter cirka en minut visste jag inte vad ja gskulle säga. En pinsam tysnad och en lätt (grov) rodnad spred sig över bådas kinder. TIllslut började vi skratta helt hysteriskt. Sedan tyst igen, en lång stund.  Jag skämdes, för att inte tala om vad Klara gjorde. Det fanns inga ord. Självklart skulle jag inget hellre än att ge er adressen till youtube klippet. Men som ni kanske förstår går det inte. Det vore inte snällt mot er. Nu tror ni säkert att det är ett klipp på oss två. Men så fel ni har. Jag visste att man kunde skämmas åt någon annans räkning, men såhär mycket? Det får bli ett partytrick nästa gång vi ses. Om vi vågar..

Långt, förmodligen ointressant för er, men just nu bryr jag mig inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0