sushikockarna.

Onsdag idag vänner. EN bra dag trots allt tror jag.

Gårdagen spenderades i skolan med seminarium (vilket djävla team vi är sambo) och sedan möte med Herman och Louise om KAD. V presenterade vår marknadsföringsidé som tycktes vara väldigt omtyckt. Sedan traskade jag in till stan och var smakråd åt blondinen vid namn PG. Hon hade spenderartightsen på sig kan jag ju lova. Sedan lunchade vi på Ming Sushi, och jag måste göra lite reklam. (trots att jag kände mig otrogen mot Lau och Lillis). Det är den bästa sushin i stan vågar jag nog lova. Jag menar, lunchen (11,00-15,00) är superbillig (och fettsnål mina kära) och i övrigt är priserna mycket överkomliga. Där spenderade vi nog någon timma och käkade , skrattade åt pernilla som inte är så värst keen med ätpinnarna (jag är givetvis proffs) och tittade runt på resmål till sommaren. Minsan att jag ska packa bikinin och ta mig till Magaluf .

Sedan var jag och lekte problemlösare med nästa darling, skönt och uppfriskande skulle jag nog kategorisera det som . och lyckat såklart.


När jag kom hem var lägenheten jättefin, vilken sambo jag har. Det var städat och rensat och rengjort. Kläderna låg inte på golvet längre och jag tror vi kan duscha numer utan översvämning. Maten stod i ugnen och vi tog en cigg på det, fint sak det va! Sedan mumsade vi och var lyckliga mest hela tiden. Tills vi blev sådär konstiga som bara vi kan vara. Jag tror verkligen utifrån sett att vi ser dumma i huvudet ut när vi hoppar runt, leker "the claw" och drar långdragna skittrista (för andra) vitsar. Men hey, säg inte att vi inte har barnasinnet kvar.  Välkomna förbi en kväll om ni törs .

Ingen som har ett förslag till ett grymt projektarbete? Deadlinen tycks ha varit, och ideérna är inte många. Det kan ju kännas lite oskönt.

Vad konstigt och trist det blev nu, men vad gör det mig? Det är ju min blogg, och då får jag skriva precis hur dåligt jag vill.
Peace.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0