08/09

2008 är över, och  det var ju ett spännande år. Fyllt av skola fest nya bekantskaper och framför allt den bästa sommaren jag ågonsin upplevt. Nog sagt om det året

2009 firades in med dunder och brak. Middag med tjejerna först, tre-rätters och vin. Det dracks rött, vitt, mousserande och rosé.Allt för att lägga den där berömda perfekta grunden. ha. Sedan slog klockan tio och folk öste in i den lilla lokalen. Tolvslaget kom, det firades med skumpa, cigg, goda vänner, raketer och kindpussar. Sedan vill jag väl inte direkt rekomendera att avfyra rsmåraketer direkt ur handen dock. men ingen fara, jag skällde lite så var det slut med dumheterna. Kvällen var överlag mycket lyckad med mycket härligt folk och spännande upplevelser. Mycket spännande upplevelser. De avslutades, givetsvis lite förbannad över att folk inte kan låta bli att sno kameror och mobiler runt halv fyra-tiden.

Jag var inte kaxig igår kan jagju erkänna. Pizza och film med Pg på Östergård.

Nu djävlar gör vi 09 till ett bra år, visst?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0