fyyy faarao

roligast igår , utan tvekan var Kleerup på Grammisgalan . Där gott folk, hade ni haft mig.

Och idag är det verkligen inte min dag, jag blir så förbannad. Vad händer egentligen? Detta, mina kära vänninor måste vi ta tag i . Nu, direkt, utan att blinka, på momangen. Ja  ni förstår. Men det är allvar. Såhär kan vi ju inte ha det förstår ni.
Det krävs tunga åtgärder, mycket listighet och en djävla massa tur. Det är lugnt gubbar, det fixar vi

Ikväll ska jag umgås . Min kära vän Malin (ni vet, hon den förlovade parhästen) är äntligen på västkusten igen. Vi ska ses ikväll,  och prata, mysa och ta ett glas. Jag ser mycket fram emot detta. Jag tror det kan bli en bra kväll. Ska nog hålla låda ett tag och berätta allt som hänt under julen. Vi har ju inte sets så mycket. (läs, parhäst) . Ibland tänker jag på Malin när vi inte ses,  hon är förbanant skoj faktisit. Speciellt på fyllan då hon gör alla möjliga tokiga saker så som blir överkörd, hoppas till granar och ramlar ner för trappor så hon nästan dör. (nej såklart inte, men jag trodde det för stunden) Ibland skäms jag också, för hon gör precis allt man säger åt henne att göra, vilket undertecknad i vissa (många) fall väljer att utnyttja för att själv kunna få ett gott skratt. Det borde vara jag som ligger på marken , grisrosa över hela kroppen efter kylbalmsamering. Jag får helt enkelt tygla migsjälv framöver.
Men, jag tror också det kan diskuteras mycket om Ringhals ikväll, det är ju trots allt hennes stora passion och älsklingsbarn.

¨Peace.

Kommentarer
Postat av: danger

I´m back for good, som Boyzone skulle ha sjungt.

2009-01-08 @ 15:34:09
URL: http://malliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0