känslor

dumma dumma uppdatering. hittade denna från i lördags eftermiddag. enjoy.


igårkväll var en mysig kväll. Bäst sällskap, tv och ett glas vitt. PErfekt Fredag.

Ikväll blir det handboll vin och möjligen ett glas i vimlet. Jag har inte så mycket att säga faktiskt, mer än att a-town var underbart. VI saknar redan mammas kylskåp och brosans guitarr hero. Inte nog med att jag är felfri n'r det gäller gitarr-liret nu börjar trummorna ta sig. Jag säger då det, vilken talang jag är. Klara blev ju keen på gitarr också, efter att ha suttit en halvtimma med Tobbe sj'lva och smygövat såklart.


Now is not the time to fall in love. på riktigt.


nej nu,

Kommentarer
Postat av: emma

fina fina lina (haha rim) Du kan ju svara på telefonen när jag väl ringer då ;)

2009-01-26 @ 17:01:53
URL: http://angelwithoutwings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0