Skogen

ahh hör och häpna. Älskade småland. ja älskade, för just nu är det precis vad det är
Tog med mig min allra finaste krycka hit igår och nu ska vi chilla här några dagar. Självklart ska vi spela Guitarr hero.
Klara- sång
Jag- Gitarr
Pg- Trummor

Kanske att lillebror får vara med på bas.

Så skönt att komma ifrån Halmstad. Folk som snackar för mycket om saker de inte har med att  göra, úttrycker sig fördjävligt, ljuger, stjäl saker och på något sätt dra rner folk. Jag har avlagt ett löft till migsjälv. Nu slutar vi umgås med folk som får en att må dåligt, visst?

Nej, nu ska jag laga klart brunchen och väcka klara .

Kommentarer
Postat av: Syster

Pg på trummor nu?

Har ni sparkat mig?

2009-01-22 @ 11:59:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0