Belvita

drömtydning någon?
herrejisses, jag drömmer de mest konstiga sakerna nuförtiden, om ni hade missat det vill säga.
Natten har inneburit:
* sjukhusvistelse med amputering av mitt högra ben
* Flygresa till New York för att vara au pair
* Medverkan i Wipeout med alla jag känner (nästan) - vi åkte rullband, var modeller och dyligt.
* Världens roligaste studentfest med de konstigaste innehåll.

Och det är de jag minns, givetvis minns jag mer detaljerat, jag undrar om jga är ensam om detta. Jag brukar minnas väldgt väl och väldigt ofta vad jag drömmer. Man kanske borde lära sig drömtydning, även om det mest skulle innebär att jag blir rädd för migsjälv.

En okey helg har passerat, en okey. Varken mer eller mindre. Relativt händelselös var den också, förutom vissa saker mina käraste vänner stod för. Det kan man ju alltid lyfta hatten åt.

Nej nu har jag inget mer att förtälja, jag har nog tappat stinget om bloggen lite. Jag vet inte riktigt vad jag ska/vill skriva om. Men det funderar jag väl strax ut, jag ska skapa en spännande blogg. Bara för att jag kan.

Kommentarer
Postat av: josefin

Lina det kanske är saker som kommar att hända! synd bara med benet...

2009-03-03 @ 22:29:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0