fram i karriären.

lite kärleksfull efter ett glas vin bara, inga konstigheter.

Tisdag idag, kan ju berätta att jag är grymt pepp på livet idag. Möte igår, gick bra och vi är faktiskt rätt grymma om jag får säga det själv. Möte idag med  Science Park, och det gick också skitbra, jag och Klara känner att v i nog är bäst på projektarbeten faktiskt. Snart har vi möte med Helena också, och jag känner på mig att det också kommer gå hur bra som helst, självklart.

Har nya projekt på gång också, som jag tror kommer bli hur kul och bra som helst.

Summa: Allt är bra just nu, i skol och arbetsgång. Yes,

Nu kör vi en bra vecka också.

PEace.

Kommentarer
Postat av: Anonym

yes, vi är grymma! vill du bli (ännu mer) kändis?

http://www.viraltrafik.se/?klarakalas

2009-03-11 @ 03:36:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0