frisk fläkt

hej, jag har varit ganska dålig på att uppdatera min blogg faktiskt.

Detta beror på :
Möten
Utbildningar
BEsök från Småland
Kampanjande
Skola

Så, det där med kampanjande skulle jag gärna vilja nämna lite om. Det är nämligen presideval på HH snart. Jättesnart faktiskt . Så va med och påverka och gör din röst hörd under nästa vecka, och gärna under medlemsmötet Månsdag 18,00. så.

Själv gör jag ingen hemlighet av att jag står med båda fötterna stadigt bakom Emelie (kandidant ordförande) och Viktoria(kandidant vic ordförande) . Deras sätt att se möjligheter i precis allting och viljan i att våga förändra vårt system som vi besitter idag är underbart. Sedan att de trycker på en sänkt kåravgift och självfinansiering är ju fantastiskt då de på många håll anses att avgiften faktiskt är för hög. Och det är den. Friska fläktar som är precis vad HH behöver. Tyvärr finns det studenter på skolan utan något som helst intresse i detta vilket är synd och egentligne lite pinsamt.
Besök www.karvalet.com och läs mer om vad de vill örbättra/förändra och göra under sitt år (om de blir valda såklart) Där kan du ju också ställa frågor och ge kommentarer som de självklart kommr behandla och ta till sig. Kritik som Beröm.

På många håll gnälls det även om "pakterna" som uppstått och vice versa. Jag vill bara upplysa dessa individer om att det inte pågår några som helst pakter på något håll. Det är kampanjgrupper vi har, och detta för att öka röstantalet och att upplysa studenterna om att valet faktiskt pågår. Dessutom är det väl toppen att man får chansen att sätta ett ansikte på de som kandiderar?

Tack för mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0