Lets kick some ass, darling.

hej och hå, bloggen blir lite utsidosatt med allt jag har att göra.

Jag har haft världens mysigaste dagar tillsamans med min syster. Vi har druckit vin, pratat skrattat och myst i soffan. Hon är nog världens bästa den där Josefin.

Valkampanjen är i full gång, och vi har skitrokigt ihop i vår lilla fina och snygga kampanjgrupp. Imorgon sker valvakan hos Viktoria innan jag och Tobbe drar vidare till KAD-mingel på kåren.

Vill bara påpeka att ångesten som infann sig strax efter seminariet föregående vecka är som bortblåst. Och det beror endast på en enda sak, jag och Klara är förbannat effektiva och grymma när vi vill. In your face,

Annars flyter allt på bra, på Östergård trivs vi som aldrig förr, vi hade inatt en mycket givande pratstund om diverse och jag tror min älskade sambo lyckades reda ut ett och annat i mitt trassliga liv åt mig. Jo man tackar, alla borde ha en Klara i sitt liv.

Nu hinns det inte mer poesi för stunden. Jag har viktiga åtaganden att sköta.

Peace

Kommentarer
Postat av: Josefin

VI är nog världens bästa tillsammans!

Saknade dig lite i söndags kväll faktiskt!

Älskar dig lillasyster!

2009-04-01 @ 10:50:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0