Metoder, analyser och projekt

jaha, så sitter man här inne på media nu igen. Knåpat ihop några sidor projektarbete, skrivit mail, bestämt tider för veckans möten osv. Riktigt bra ändå. Nog om det.

Eftersom jag har fiskat endel om vilka det är som läser min blogg, utan resultat dock så vi struntar vi i det nu. Antingen är ni sjukt hemliga eller smygläser ni bara och vill inte tillkännage er. Men, jag kanske skulle kunna få er hjälp med två saker som varit uppe på agendan väldigt mycket de senaste samtalen med tjejerna.

1, Vart finner man en rekordelig karl? (ge mig inget skit om mataffärer nu, det händer aldrig ändå. Och ser man en snygging bland mejerivarorna staplar man inte fram och ber om nummer)

2, Hur ser den perfekta dejten ut? Vad gör man och vart är man? (hitills har Klara vunnit förslagstävlingen)

Hjälp mig med detta så förlåter jag er för att ni leker hemliga och sådär. 



Kommentarer
Postat av: A` La Malin

Fortfarande, man spelar tennis och dricker drink ur sportflaska

2009-03-17 @ 18:51:44
URL: http://malliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0