"nej, ni får inte komma"

idag skiner solen ute, det är tummen upp. ska bege mig ut på en promenad med Pernilla strax, kan behöva lufta mig lite efter att ha druckit något glas vin igår.

Hearing på kåren vid 18,00. Här snackar vi alltså, Emmie och Vickan var grymma. Satt på min lilla trästol och var så nöjd.
www.karvalet.com

Sedan gick jag till Erika där glaset bokstavlig talat stod och väntade på mig. Sedan var det tänkt att besöka kåren lite. Jodå, 14 personer var vi minsan som var där. Riktigt trist att det är så. Minns när jag började på HH , då var det fullt ös varenda onsdag.

nej nu har vi haft barnkalas färdigt, varmkorv och såntdär ni vet. wooho. nu ska jag ut

peace, förresten vaknade jag upp med rynkor idag minst två,

Kommentarer
Postat av: pg

du fyller år idag.

2009-03-19 @ 16:07:10
URL: http://pege.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0