obekväma Lina

herregud, CL igår. men självklart fick jag följa Man U per text tv, sexigt. Men vad gjorde det egentligen. Glory . Nu kör vi .

Glimtade matchen mellan Arsenal och Roma ett slag. tills jag blev bänkad när tillägsminuterna startade. De 30 minuterna gick av bara farten och tillslut blev det straffsparkar (vad fint att jag uppdaterar er om l'get, antar att de flesta läsarna är CL intresserade på ngt sätt) Pg och jag satt på olika ställen, men smsade uppspelt till varandra. Tilläggas borde att jag inte har intresse för Arsenal alls.

Det var dock en händelserik kväll i stora drag ändå, jag var rädd, arg och orolig på samma gång. Det var en ny upplevelse. Och aldrig mer säger jag, aldrig mer.

Idag har vi förberett en kampanj för skolan . Det gick av bara farten när väl inloggningar, skrivare och telefonkort ville fungera. Jag tror detta kommer bli något utöver det vanliga, det trodde tjejerna nere på kårexpen också.

Dagens mest obekväma skedde minuterna senare uppe på media- inga konstigheter? Jo.

Nu ska jag ta min fina rosa resväska (en rosa platsväska jag fått av Pg) och bege mig trill skogarna för lite familjevård. Det behövs. Min vita vecka går utmärkt och det ska den fortsätta göra Det blir på sin höjd något glas vin med mamma imorgon kväll. Inga konstigheter. Såhär ska jag fortsätta fram till fredag nästa vecka, då jag ska fira lite och se fotbollsturneringen i skolan och sedan ta något glas på after worken tror jag. Jag fyller ju trots allt år på torsdag. 21 , inte upphetsande alls faktiskt. Det är detta året undertecknad kommer att besöka Las Vegas för första gången . Jag kommer då dricka och spela sjukt mycket för att sedan vakna upp med en bakfylla utan dess like. Jag har en ring på mitt finger, ett äktenskapsbevis inlindat i en video . Denna sätter jag sedan på för att märka att jag gift mig (såklart) och mannen är helt obekant för mig och finns inte att finna någonstans. Yes, så ser jag det. Här skulle jag åka till Vegas och roa mig, så gick det åt helvete. nej, såklart inte . men förvånas icke.

peace-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0