och igen

har funnit tjusningen i att blogga med bilder nu. Jag har inspirerats av min goda vän Malin (malliin.blogg.se) som bloggar utan dess like nuförtiden  . Och med bilder, och visst gör det de hela mycket roligare. Det tycker jag iallafall.

Glömde ju alldeles att berätta för er (givetvis är jag och min sambo klara fullt medvetna om detta och har firat hela dagen) att idag är det strandskatans dag. Så grattis och hopp och lek. Fira de sista 6 minuterna värdefullt.
Nu tror ni att jag är dum i huvudet (visst har ni rätt till viss del) men intenär det gäller detta. Vi har nämligen en tredje sambo på östergård på sommarhalvåret. Vid namn Miss Frutt. Han, yes en hane är nämligen en strandskata. Och han kommer tillbaka efter vintersemestern idag. Jag har dock inte sett till honom vilket gör mig lite ledsen. men han kommer, visst Klara? Det finns ingen och då menar jag verkligewn ingen som chillar mer än honom. Inte en Torben i sin regnbågskeps i solen.

Se så söt han är:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0