Quiz

Eftersom flertalet utav mina vänner gjort detta, blev jag ju också sugen på att testa såklart.

från : klarakalas.blogg.se

Man öppnar msn tydligen och svarar....here goes;

Tycker du nummer 12 är snygg? nej, absolut inte faktiskt

Skulle du kunna krama nummer sju?
jaa, anton kan jag väl krama

Hatar du nummer 3?  nej, men han är inte direkt favoriserad

Känner du nummer fyra? mycket väl till och med

Skulle du pussa nummer tio? C.e kan få hur många pussar hon vill.
 
Har du träffat nummer tjugotre? ja

Hur är nummer trettiotre? helt underbar faktiskt.

Har du varit kär i nummer arton?
stökjocke är jag alltid lite småkär i.

Vem är konstigast av alla online-kontakter? någon utav de jag faktiskt inte har en aning om vilka de är tror jag. då är konstiga såklart.

nej, detta var nog mest roligt för mig att göra än för er att läsa. Men nu struntar vi i det. Ni kan väl också göra den?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0