Science Park Halmstad

jag drunknar snart i böcker, projektredovisningar och papers. Men jag måste erkänna att det är förbannat skoj. Jag har fått ökat intresse för diverse saker igen. Skolan, träning (om situps och morgonpromenader räknas), ideelt arbete och projekt utanför skolan. Jag är taggad och ska verkligen göra mitt bästa för att lyckas i allt nu.

Jag tror lite av denhär energi kommer ifrån att det ska gå åt helvete med andra saker i mitt liv just nu. Då är det skönt att kunna aktivera sig med saker och hålla sig sysselsatt. Då finns inte speciellt mycket tid över till att fundera. Förutom när vi ser på tv o kvällarna och kläcker de mest perfekta ideérna . Då snackar vi brainstorming.

Hade den mest perfekta drömmen inatt faktiskt. jag och mina drömmar. Hur vore det att något faktiskt kunde hända i verkligheten också? jag stör mig på migsjälv över hur lätt jag kommer på migsjälv att tänka på personer. Eller, personen kanske är en mer korrekt stavning. Det är inte likt mig, det är fan dax att skärpa till sig nu.

Nu laddar jag för mötet ikväll istället, och inför en intensiv kväll/natt med plugg. och tvättning. Och imorgon laddar jag för yterligare plugg, och hearing på kåren. Det ska  bli spännande. Jag kommer hålla mina tummar så knogarna vitnar.

Lets do it, peace.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0