sjukus är populärt på östergård, men inte ´önskat.

nej nu djävlar, nu har jag segat alltför mycket idag. Fast jag har faktiskt gjort nytta här hemma också, genom att sitta och läsa och bläddra igenom kurslitteratur- haft mysmorgon för migsjläv (fast det hade ju såklart varit bra mycket trevligare i sällskap med min favoritblondin)

Så nu efter en halv dag i lägenheten ska jag bege mig mot skolan och hålla tummarna för migsjälv att känningarna jag har inte har tänkt sig att resultera i sjukhusvistelese igen, det har ag inte tid med. Det får dagen på sig att inte bli värre, då känner jag mig säker. Det är trist och jag tycker så sjukt synd om migsjälv om jag ska behöva bli inlagd alltså. Nej, här gäller det att tänka positiva tankar, och tankar om att njurproblemen helt enkelt inte är välkomna tillbaka. Då känner sig nog kroppen på sig att "här gäller det minsan att lyssna till Lina" , annars förstörs mina kommande veckoplaner helt, och som sagt, det finns ingen tid


Nu ska jag springa till skolan, peace.

Kommentarer
Postat av: PP

Du ger självaste faaan i att bli sjuk nu

2009-03-16 @ 18:27:39
URL: http://klarakalas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0