vad långt hår du har, har du träffat min kompis Klara?

Ikväll är det CL igen, och jag vill inget hellre än att se matchen med mina kära Man U. Tyvärr lyser Viasat med sin frånvaro och jag blir ledsen i ögat. Visst finns det andra saker jag kan flördriva kvällen med, tvätta, städa och skriva projektarbete. Men det vill jag helt enkelt inte. Jaja, vi löser nog det. Jag vet inte hur sugen jag är på att dra till Mårtenssons och se den.

Igår hade jag en hur bra kväll som helst, fram till sena natten när jag blir tjurig på allt . Jag tjurade på de flesta innvånarna i Halmstad och på hur de faktiskt beter sig ibland (inte sagt att jag är praktexemplar , tvärtom ibland), jag var tjurig på gamla sms jag läste( och raderade) , jag tjurade på mitt levene.

Men idag när jag vaknade upp kom jag till insikt, jag kan väl för tusan inte sitta och tjura över något jag faktiskt kan göra något åt. Så, Jag tänker inte omge mig med konstiga människor som oftast är ute efter sånt jag inte söker, smsen raderade jag så slippre jag ju faktiskt läsa dom och tänka tillbaka på sånt, och mitt leverne tänker jag också ändra. Hur många som nu väljer att tro mig där med tanke på hur jag så många gånger lovat migsjälv det. Och dumt nog skrivit hur duktig jag ska bli på min blogg. Därför tänker jag inte lova mig konkreta saker, utan bara att förbättra mig på vissa punkter.  Inga konstigheter. 

Nu kör vi, peace.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0