you know

jag vet, jag dricker vin och borde vara social med mina snyggingar. men vet ni vad? jag har en stund över för er.

en kväll med the libertines, håkan, division of laura lee, the knife och international nice conspiracy. helt i sin ordning med andra ord.

vi måste bara få tipsa en rad om ett band. Våra kära vänner ( we go way back ;) )) med släng på youtube och lyssna en tid på willowtree. du ngrar dig nog inte. härligt band, härliga grabbar. Glömmer aldrig första gången vi fick höra "summer on tv" inte den bästa låten men helt klart den som satte sig först på hjärnan. vi är rocknroll ikväll, det ska ni veta mina fina. enligt malin är det djävligt rocknroll att röka inne sittandes isoffan, vilket hon gör nu, det är rocknroll att ha röt läppstift på sig (undertecknad) och rocknroll att skita i allt. yes we can.


malin "danger" "bästa snyggingen" bloggar lite : 
jag minns den dagen vi satt där på emmaboda, vi gick in på deras egen bar och skulle dricka en öl. Vi ringde Joel (sångare i Williowtree) han sa; varenda spelning vi haft på senaste är som att leva i en dröm, varenda fan vi får är guld värt.  tänk på det, en enda klick på deras hemsida gör dem så mycket gladare. fyy fasiken va kul vi hade. jag dör när jag tänker på de.  festival är något alla borde uppleva i sitt liv. faktiskt. tillbaka till verkligheten. nu sitter vi här hos mig. vi dricker så att struparna blir blir fulla, men vi självka tar det rätt lugnt. eller? ingen vet.  men de är väl så det ska vara har jag hört. nu ska vi festa vidare. stundeterna i Halmstad är bäst, love you guys.

självklart skulle jag inte låta er läsare hållas på halsen utan att få höra min allra allra bästa och snyggaste blondin blogga lite också, lyssna, njut och ta in:

okej, nu sitter jag här med malin "rockstar" persson och lina "businesswoman" malm lund. Vi lyssnar på all musik som kan tänkas och har trevligt och refererar till gamla tider. Det blir alltid så när vi tre går ut like-old-times. Alla glada(gladan) tider som kan tänkas disskuteras och en massa dans(dock inte ut mot laholmsvägen  och all publik) visas upp men hoppas att ingen ser faktiskt, det är bättre för allas hälsa. Vin, cider och öl.. och just nu poker face gör kvällen bättre och trevligt ska vi ha på gastons ikväll. Vi ska chilla som fan med ljungberg, om han är där(hold your horses) och jag kommer få johan glans diabilder i huvudet imån. Nu får det varq nog för idag, nu går vi ut ist. In i dimman och ut i mörkret. Puss kram och grattis.

peace (ja, såhär kan det gå efter något glas vin, men jag älskar er det vet ni)
(lita på att vi skriver blogg olika, love it) självklart förstår ni att jag inte suttit här hela kvällen, vi chillar har mysigt och dansar.


Emmie, jag väntar på samtalet från dig. Jag är pepp,. Lita på det.


peace, igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0