Det är hemskt vad roligt de pratar här.

hej, jag befinner mig i Karlstad. Vi utövar studentpolitik.
Just nu sitter jag på möte och lär mig spännande saker.

Annars unnade vi oss ett glas vin igår . eller två. men roligt hade vi.

Jag saknar självklart Tyler men vi rings varje dag. Kanske att han hinner hit till banketten imorgon.
Det vore superbra, så slipper jag någon annan som bordsherre. Och kanske kan komma undan
den beryktade gruppkramen. Nej jag vill förresten inte prata om den.

Peace

Ps, vi har blivit 14 igen, jag Emma Emmie och Ida. Vi sitter längst bak i bussen och skrattar åt de andra.

Kommentarer
Postat av: Tyler Durden

Will not have time to get to be with you, is far too much traction around our fight club right now ... may send you a bar of soap so you can make a bomb to amuse yourself a little! Do nothing stupid, Karlstad is a city outside of my control!

2009-05-08 @ 18:06:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0