godis

hahaha, vet ni om?
Dom har världens roligaste godisar i kiosken vid glasgången. de heter godis snoep. förlåt, humorn är låg. men ändå. lite kul är det väl?

Annars, mitt liv består just nu av kaffe, plugg, planering av sommaren och konstiga karlar.

Nu ska vi mecka ihop en powerpoint till presentationen imorgon. Power Point, känns inte det lite väl 90-tal?
När ska det komma nya idéer till presentationer? Jag hoppas innerligt att jag slipper se "häftiga" sidbyten där de sakta men säkert blir klarare, eller slängs in från sidan och sånt. Eller snurrar bakifrån och framåt i bild. Då måste jag nog, tyvärr Nils lämna lokalen och aldrig komma tillbaka.

Peace.

Kommentarer
Postat av: pg

ni kan ju ha sånna ljud med som låter typ som en ferraribil när dom kommer in... coolt.

2009-05-26 @ 19:21:23
URL: http://pege.blogg.se/
Postat av: Anonym

Tycker att du ska gå med i denna tävling:



http://emeliejohannamaria.blogspot.com/2009/05/kla-dig-snyggt-i-sommar.html



Puss!

2009-05-28 @ 19:33:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0