jag yrkar bifall.

nu är de fartfyllda och möteslånga dagarna i Karlstad över. Det har varit en sjukt bra upplevlse och jag har lärt mig massor. Inte bara om regler, ordning och sfs utan om människor jag träffat och människor jag umgåts med. Vad en långhelg kan göra egentligen, mina förutfattade meningar (jag är lite av en expert, men inte sen på att erkänna fel) har tokändrats.

Det har onekligen varit en skara människor omkring mig som jag normalt inte skulle omge mig med. Men vi var inte heller där för att hitta vår livs kärlek, eller jag då eftersom mina reskamrater är kära och lyckliga. utan för att nätverka. Och det har vi gjort , morgon middag och kväll. Nu ska Högskolan i Halmstad få se på fan.

Vi unnade oss torsdag och lördag kväll avslappning och vin. Det har varit mycket trevligt, roligt och vi har inte kunnat släppa politiken riktigt. Men vin politik och umgånge är väl heller aldrig fel? Och det finns inte ett uns tvekan om vad folk har stått i frågan. haha. Lördagen var det bankett, vi krngde på oss den lilla svarta och nya skor, käkade tre-rätters och drack vin . Vi dansade och sjöng. Och nätverkade, såklart - vad trodde ni?

Känns dock skönt att Tyler och jag har återförenats. Han hade saknat mig en massa, mr än jag saknat honom faktiskt. men det blir ju lätt så, den som fått stanna hemma och sett om lägenhet i ju kvar i samma mönster, medans jag som reste ända till Karlstad tycker tiden gått relativt fort med alla nya intryck. Fast jag ska inte sticka under stolen att jag konstant skickat sms, mms och ringt. Denna bilden fick jag av honom på mms i fredags eftermiddag:



han saknade mig skrev han. Han är väl för söt ändå.

Kommentarer
Postat av: pg

ah okej.. men har du vågat säga ngt till petter än.. han kanske inte tar det så bra ju?

2009-05-12 @ 23:05:57
URL: http://pege.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0