now you listen mister

vet ni hur upphetsande det  är att sitta med projektarbetet ännu en heldag? justeringar, analysförkortningar, lek i photoshop och indesign? inte så värst faktiskt.

MEN, på onsdag är det slut. Då har jag sommarlov i några veckor innan jobb drar igång. Då ska jag till Småland och såntdär, förhoppningsvis åker jag inte ensam heller. Dessutom ska jag på forwardstalangens student. Sedan blir det lite soldagar och en tripp till Täby, ÄNTLIGEN.

Lite nöjd över att måndagsklubben tagit sig i kragen och är på ett vettigt ställe iår, på Leffes. härligt.

Nej, nu ska jag dyka in i rapporten igen, innan jag ska trava hem och tvätta och laga köttbullar med allra finaste sambo,

Peace.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0