Stress?

vilken måndag det har varit kära vänner.

Dagen började iofs med sovmorgon till tio. Den fortsatte med ett 2 timmars lunchmöte där jag Emma Emmie och Ida gick igenom handlingar och relevanta saker till Sfs-fum som vi ska till på Onsdag. Då bär det av mot Karlstad och diverse events. Jag tänker lära mig en massa. OCh ha roligt såklart.

Sedan fortsatte vi att läsa handlingar. Och lite till- och sedan organiserade vi handlingarna. Ja ni förstår vinken.
Efter matlagning och lite chill var det dax för tvätt. Och plugg. Som forsatte ett tag. Nu börjar jag se ljuset i tunneln. Det börjar bli klart. Kvällen börjar lida mot sitt slut. Nu ska jag läsa Pgs blogg från igår för 20,000:e gången . De urklippen är de bästa jag vet. "jag önskar mig sladdar i julklapp"

Imorgon ska jag ha en lång dag.
Intervju
Plugg
Möte
Plugg
Möte
Packa
Eventuellt hjälpa boysen att sy
Läsa handlingar.
Eventuellt hinna sova lite.

Däremellan tänkte jag unna mig en kort shoppingtur. Hur ska det gå ihop.

Jag och Tyler tog en kvälpromenad innan. Knäppte en bild då;

Rätt nöjd.

ps, Pg är sötast som underhållit mig när min sambo har varit bortrest. Hon har tagit väl hand om mig.

Kommentarer
Postat av: Tyler Durden

Do not think that picture is totally okay! You know how embarrassing ugly I look when I smoke! That "look at me I am so cool when I smoke" face is not okay, I realize it myself! But I do it just for you sweetheart!

2009-05-06 @ 19:38:06
URL: http://www.youtube.com/watch?v=4siTwwGvHLQ

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0