fan

fan, jag gjorde ett ärligt försök. kommer igen nu. har bara haft bättre och trevligare saker för mig än att sitta framför elektroniska prylar hela dagarna.

Tenta nu, Klara och jag är grymma ihop.
En sömnlös natt resulterar i sömniga ögon hela dagen. Vad gör det, jag har kaffe, vatten och energi i form av ett blont yrväder som heter Röstlund.

Nej återgå, rökandet har gått bra. Skiter i det och tänker ta en cigg sen. Fördjävligt.

Jag vill bort från det blåsiga västkusten nu, till varmare breddgrader med bikini och soldrinkar. Bränna mig och svalka kroppen i havet, doppa tårna i sanden.

Peppa nu, sista kvar. En tentaperiod utan sena nätter, flak med energidryck, maltesers, apelsiner och vin. Det vore fan om man skulle dra på sig ett ig nu när man för en gångs skull kör dagspass .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0