riverman

okey, tentan är inlämnad för några timmar sedan. sedvanlig tentafest, eller? nej
jag har avnjutit en god middag med med finaste och allra bästa x-sambo md lite vin, precis som jag gillar det. nu ser vi på mtv-musik awards och har mest kommentarer av alla, jisses. Green day i all ära, men ge er emot U2 och Foo Fighters.

helgen närmar sig, känner att jag inte bryr mig så mycket , får väl se helt enkelt.
 
skulle kunna ta luftvägen till Oslo eller Sthlm om jag hade varit ekonomiskt obereoende. men hey, csn är väl inte fy skam det heller. det lever man livet på tydligen.

kom på igår , eller nej det kom upp på tal igen, att en webcam med livesändning på östergård när vi ser på tv skulle gå runt, den skulle underhålla och den skulle ge förbannat mycket skratt. jag tror verkligen det, och jag skiter i om dt låte drygt. men vi är förbannat roliga.

nej, ge mig kärlek, passion hunger och magik så smälter jag rakt av. nu skiter jag i detta.

och förresten, syster, bror, mamma och pappa - jag saknar er också och anderstorp är inte alltid fy skam. jag trivs när jag är hos er.

Nu ska jag krama om mitt finaste yrväder, se vad framtiden har att bjuda och framför allt - trivas. trivas som fan. jag känner mig hemma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0