tvåtusennio

ja, jag har slutat få för mig att uppdateringen skulle ske på ett bättre plan nu. men när jag väl uppdaterar borde det ju räknas som ett jävla guldkorn.

Morgonsnabb-kaffe på Gt. Kör lite kass vakna med the voice tv och morgonen är praktiskt taget rätt go ändå. Den klassifieras väl inte som allmänbildande av något slag, men vafan vi kör lite c-uppsats och ett pass på gymmet sen så ordnar sig livet till lite.

Det känns inte så motiverande att bege sig ut, det är kallt, grått och slaskigt. Jag tror bestämt vintern är här. Något jag vägrat inse då jag tycker jag sprang runt i bikini för itne alltförlängesedan. Jag bar kladdiga brickor på händerna, fulla med fish och dansade med Niklas, Nikolai och co på terassen. Nu blir jag blöt om fötterna i mina "vinterskor" och fryser i mina för tunna kläder. Fast, det såklart. Det 'r en rätt mysig tid ändå, vintertiden. Man får sitta inne och titta på kassa program, vara lite trött och dricka kaffe tills magsåret nästan uppdagas.

Veckorna är fullbokade fram till jul nu. Det skall skrivas klart c-uppsats, julhandla, ullaredsbesök, minijulafton, planera nästa år och annat livsviktigt. För kära ni, nästa år efter maj är jag klar med mina studier. Eller nja, mina MKV-studier iallafall. Lite kurser i ledarskap och ekonomi skulle sitta fint inför kommande arbetsliv. Ett år till gör väl inte så mycket? jag menar jag har ju bara pluggat i 16 år när jag är klar. Vi får väl se, annars är jag ganska redo att svida om, köpa portföljen och kicka ass i arbetslivet.

Snart kommer jag hem mamma, pappa, syster, bror och bebis.

Kommentarer
Postat av: Syster och bebis

Åh jaaa! Det ser vi mycket fram emot, mycket!! PoK

2009-11-24 @ 18:26:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0