vi bara kör

emma,. vi kör idag igen. litar på dig nu?

Uppe av migsjälv åtta idag. rutinerna börjar ordna till sig, kanske inte kan ta all cred själv dock. Lite hjälp på traven har väl aldrig skadat så vitt jag vet. mysfrukost med kaffet från min egna fina och bra bryggare idag. Alltså inget snabbkaffe så långt ögat kan nå.

Trodde jag skulle ha möte/handledning klockan tio. Kommer dit och människorna det skulle involvera är borta utan ett spår. Kollar mail, och får reda på att det är uppskjutet till kvart i tolv. Hur spenderar man denna tid i skolan då?  Jo man tar hissen upp i Trade Center och hälsar på Ullis, får en kopp kaffe och prata av sig lite. Man hämtar ut en tentamen med lyckat resultat, jo jag tackar ja. Tillslut sätter man sig på skolbiblio, fördriver tiden med lösa ting, glor på folk och känner kroppslukter jag inte visste fanns.

Packningen är klar, jag ska bege mig till Småland idag. Familjen ni vet. Och Pernilla såklart, glöm inte min smartaste vän Pernilla för allti världen. Hon saknar mig därhemma och har tydligen trist, Varför undrar jag  när det finns så mycket spännande att hitta på. En tur i skogen, hänga downtown Anderstorp eller ta en kopp fika på stans häftigaste café. Så i eftermiddag skall ajg insupa de sista friska vindarna, havsluften och trfaiksljudet. Jag tänker stan, jag tänker shopping. jag har en hel lista med "måste" saker. Och med nya goa csn-pengar på kontot kan jag inte annat än att spendera lite. Måste försöka få tag i en vän som kan följa med, hålla i kortet och hejda mig när jag gör lös alltför mycket.

Nej nu har jag tydligen inte tid att vara här mer, Malin längtar efter mig säger Mike.
Vi hörs när jag är i skogarna igen.
tills dess, puss


Kommentarer
Postat av: pg

rutinerna börjar ordna sej? för att du varit uppe 8 två dagar i rad? jag tror på det när jag ser det;)

2009-11-25 @ 12:24:20
URL: http://pege.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0