reflexvästen

rätt oproduktiv dag, promenaden i duggregnet var iaf givade och jag har aldrig varit så het som jag var iförd thights, regnbyxor, farmorströja, regnjacka (turkos) och reflexväst. toppa med fleecemössa och handskar.

Nej nu skiter vi väl i vad jag hade på mig under de 1,5 timmarna. Det gör vi.

Vad säger ni, kan vi inte försöka vara lite mer aktiva på bloggarna? När allt kommer omkring är det ju ett förbannat roligt sätt att fördriva tiden. Men, mina kära vänner tycks ha övergivit denna värld. Vi kör, once and for all , vilka är med mig?

Kommentarer
Postat av: Emma

Jag är med dig. Nu kör vi

2009-11-02 @ 16:41:39
URL: http://angelwithoutwings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0