så djävla bra är du inte

totalt inteligensbefriande söndag. En kopp kaffe, och någon form av dejtingprogram på MTV. Det är unfegär så jag har jobbat (yes jag gillart) hela dagen. eller , i de knappa två timmar vid liv jag har varit. Nu tänker ni att, jaja det är  väl såklart, och oj, redan uppe trots en sen natt? Tji fick ni säger jag då. Lördagskvällen spenderades i en röd soffa på GT med tre av mina absoluta favoriter just nu. Ja Pernilla, givetvis hade det varit excellent om du var med. Vi käkade middag signerad undertecknad, vi drack coca och tittade på film. Någongång mellan första mötet och inledande kärleksrelation i andra filmen somnade jag på armen under mig. Så jag borde rent tekniskt varit uppe tidigare, redan ute och uträtta viktiga saker och sådär. Rätt trist egentligen, att om man var ute och drack sig redlös på billig öl eller råstarka redbull vodkas är det nästan lag på att ligga inne , käka fet mat och tycka synd om sigsjälv för man stod längst upp på scen och skrek och dansade som om det inte fanns någon morgonsag skrålandes till någon gamal schalgerdänga.

Men om man satt hemma, lekte vuxen och drack coca och konverserade, kom i säng i hyffsad tid, då ska man iväg, fixa dona och uträtta en massa saker en söndag. Själv väljer jag nog att vara old school och då är söndagen vilodag. Jag har ju för tusan ett jobb att gå till imorgon. Då vill jag vara fräsch, utvilad och på g.

Det är ändå ganska intressant att befinna sig på GT nykkter en lördagskväll. Speciellt med den underbara utsikten R besitter. Det är mycket lustiga ljud, gester och annat man ser genom fönstrerna. Tröjor slits av, det skriks och manligheten skall bevisas på bästa sätt. Och precis som min fina Lisa skrev, är tjejerna så flickiga det går efter några glas vin. Det fnittras, viskas och skriks. Lite som i sexan, när killarna petade på en och man skrek sluta. fastän man liksom aldrig riktigt ville det. Missförstå mig inte nu, jag har nte på något sätt blivit vuxen och torr (ehmm PG) jag ger min del till kakan. i fredags exempelvis. Då drack jag  mitt älskade rödvin i lugnan ro. Någonstans slog det till, och jag slutade aldrig prata, sedan höjdes nivån ytterligare. Men skoj, det hade jag. Jag har inte slutat på något vis, och vissa stunder är jag den som skriker högst, fnittrar mest och viskar högst.

Tills vidare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0