lista

eftersom jag lovat att uppdatera, och faktiskt gillar det gör jag det nu. Har inte riktigt tid egentligen, har ett skönt flow på jobb, gör en lista. Tar nästan ingen tid, och är lite mesigt. Precis som jag.

Sträck ut din vänstra arm så långt du kan, vad rör du vid?
En svart pärm som står "tjejprojektet 2010" på. och så slog jag i armen på min kollegas skrivbord också.

Vad var det senaste du såg på tv?
Sverige-Danmark i hockey, annars ser vi inte så mycket på tv om kvällarna jag och R. Han har en massa sladdar och elektroniska prylar, så vi ser nedladdat på tvn istället. Ifall det räknas var det Criminal Minds.

Utan att se efter, gissa vad klockan är?
13.30.  13.44 - nåväl, inte så illa.

Bortsett från datorn, vad hör du just nu?
Veronica Maggio i mitt vänstra öra, i mitt högra hör jag två manliga kollegor i en hetsig diskussion

Vad gjorde du på innan du började svara på den här undersökningen?
Skrev på en projektrapport, som börjar arta sig nu.

Vad har du på dig?(detaljerat)
Rosa tygskor, grå sockor, svarta byxor med skinndetalj, vitt linne och en vitt tröja. Piffig som jag är har jag sjal och ett brunt armband också.

När skrattade du senast?
På fredagsmötet innan, men mest fnissade. Igår tokskrattade jag dock, åt R mest för att han är ett sjukhuvud ibland. <3

Vad finns på väggarna i rummet där du är nu?
En aktivitetsplan, post-it lappar och lite listor. Gillar listor, de lugnar mig.

Om du blev multimiljonär, vad skulle du köpa?
En lägenhet, och ett körkort. Och skodon. Skor är viktigt, lite som ett beroende.

Berätta något om dig som folk inte känner till?
Jag stalkar folk, eller ja jag tror det. Jag är supernyfiken och det har nog mynnat ut i någon form utav besatthet. Ja jag tror faktiskt det. Men jag försöker givetvis tygla det så bra det går.

Om du kunde förändra EN sak i världen, utan att ta hänsyn till politik och skuldkänslor, vad ska skulle det vara?
Men, det vet jag ju inte.

Tycker du om att dansa?

Ibland, förstår verkligen inte varför, jag kan inte dansa. Men jag vill gärna tro det när jag är onykter, då dansar jag stort, vilt och flyktigt.

Har du några husdjur?

Nej, men jag vill ha en hund. Fransk bulldog eller mops ska det va

Vilket jeansmärke?
Alltså, jag jobbar inte mycket jeans. Annars är jag mer för hur de ser ut snarare än märke.

Vad skulle dina barn heta, pojke resp. flicka?
Det känns för långt bort för att ens tänka på, men något coolt givetvis.

Vilken var din första konsert?
Min första riktiga konsert var nog med Michael Jackson. Bussresa med pappa syster och en annan pappa och hans döttrar i samma ålder. Det var mäktigt, jag fick äta på clock och pappa drack öl ur plastglas.

Fyra favoritsaker utan rangording?
Telefon, Visakortet, Dator, Min kalender

Vilka gör du, önskningar eller planer?
Jag önskar en massa, men jag utför det som jag faktiskt planerat.

Hur valde dina föräldrar ditt namn?
Det var pappa som fick välja mitt namn, tror han ville ha en kille egentligen. Han kallade mig/ kallar mig alltid på Linus. Så fick det väl bli den kvinnliga motsvarigheten, Lina.

Gillar du din boendesituation?
Njae, jag är väl inte överlycklig. Men jag får ju somna bredvid R varje natt. Det är fint tycker jag.

Har du bra hörsel?
nej, det har jag verkligen inte. Jag hör jättedåligt, och snart kommer jag säkert få börja bära hörsnäcka.

Idrottar du?
Nej, jag går på gym. Ibland, och har blivit tokdålig på det de senaste veckorna. Skyller på att jag inte är helt kry, ja det gör jag

Smeknamn?
Linis kallas endel mig, mesigt egentligen. Att ha ett smeknamn som är längre än mitt vanliga. Ville alltid bli kallad något coolt när jag var mindre, men det fanns ju inget. Och ja, Linus av pappa då.

Vilken låt lyssnar du på just nu?
Veronica Maggio - Månskensregn

Vad ska du göra nu?
Hämta ytterligare en kopp kaffe, och skriva på min rapport. Det ska bli bra det här.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0